Олейна на Young Chefs. Urban: відкриваємо місто через смак

16.09.2025

Прес-реліз

Завантажити

16 вересня в Києві відбувся Young Chefs. Urban івент, що об’єднав молодих кухарів, рестораторів та фахівців HoReCa навколо сучасної міської кулінарії. Подія стала майданчиком для нових ідей, відкриттів і демонстрації трендів, які формують гастрономічну ідентичність міста. Бренд «Олейна» уже вчетверте цього року підтримав професійну кулінарну спільноту, взявши участь у Young Chefs із власним стендом. Тут відвідувачі змогли познайомитися з продуктом, зокрема з лінійкою спеціальних олій «Олейна».

Особливий інтерес гостей затишної кухні «Олейна» – демонстраційної зони бренду – викликала дегустація страв, які створили шеф-кухарі Школи Євгена Чернухи. Відвідувачі стенду спробували оригінальні міські інтерпретації з додаванням спеціальних олій: київський фалафель із квасолі та гороху з соусом із соняшникового насіння та кропу, гарбуз із голубим сиром, чорні вареники з яловичим хвостом та стегно по-київськи з томатом кімчі.

Важливим акцентом для ТМ «Олейна» на Young Chefs стала кулінарна демонстрація шеф-кухаря Руслана Мірошніченко, під час якої він використав спеціальну олію «Олейна. Базилік, орегано, розмарин». Руслан продемонстрував, як особливий гастро акцент може розкрити смак страви, додавши її в процесі приготування сиру з овочевим глейзом.

Участь у Young Chefs. Urban, яку організувала компанія Hoteliero, стала ще одним важливим кроком бренду «Олейна» у розвитку співпраці з HoReCa-спільнотою. Спеціальні олії дедалі більше отримують визнання серед кухарів, доводячи, що сучасна кухня може бути одночасно простою, вишуканою та, звичайно ж, смачною.

 «Концепт URBAN – про динаміку міста, сміливість і пошук нових ідей, в тому числі, в готуванні їжі. Ми віримо, що справжні кулінарні шедеври народжуються, коли кухар експериментує, відкриває для себе оригінальні смаки та поєднання. Участь у таких подіях як Young Chefs допомагає в діалозі з професійними кухарями формувати нові гастрономічні історії», — зазначає Євгенія Роїк, маркетинг-менеджерка бренду «Олейна».

Назад