Маленькі добрі справи, або «Олейна дітям – Готуємо з любов’ю»

03.03.2025

Прес-реліз

Завантажити

З травня 2024 року бренд «Олейна» та Благодійний фонд «Діти Героїв» об’єднали зусилля, щоб підтримати дітей, які втратили одного чи обох батьків через повномасштабну війну. Наразі фонд має вже більше 10 тис підопічних, і їх кількість постійно збільшується. Співпраця стала важливим прикладом соціальної відповідальності бізнесу, який не лише забезпечує матеріальну підтримку, а й надихає дітей та допомагає їм знайти радість у складні часи через спілкування на кулінарних майстер-класах.

«Вже понад 25 років «Олейна» надихає українців готувати з теплом і турботою. Ми розуміємо, що дбаючи про дітей, ми створюємо краще майбутнє вже сьогодні. Приготування їжі є не лише базовою навичкою, а й способом долати стрес через творчість, розкривати нові таланти кожній дитині. Ми раді, що наші майстер-класи допомагають дітям знайти натхнення та підтримку”, – прокоментувала Євгенія Роїк, маркетинг-менеджерка ТМ «Олейна».

Загалом за результатами 2024 року, в рамках проєкту «Олейна дітям – Готуємо з любов’ю» було  перераховано благодійну допомогу фонду на понад 3 млн грн, для забезпечення нагальних потреб підопічних фонду: екстрена допомога, навчання, теплий одяг та взуття, психологічні консультації. Загалом допомогу отримали сотні дітей.

Тетяна Новицька, CEO фонду «Діти Героїв», зазначила:
Співпраця з брендом “Олейна” для нас стала не просто партнерством, а справжнім проявом щирої турботи та підтримки для дітей, які втратили найдорожчесвоїх батьків через війну. Завдяки благодійній допомозі “Олейна” ми змогли не лише задовольнити життєво важливі потреби наших підопічних, але й подарувати їм відчуття захищеності та уваги. Разом ми творимо дива для дітей Героїв, допомагаючи їм відчути, що вони не самі, а їхнє майбутнє сповнене тепла і надії».

Другий напрямок співпраці «Олейна» та фонду – кулінарні майстер-класи. Вони відкрили новий світ, де кулінарія стала справжньою подорожжю, натхненням та терапією.

Закірова Ілона, 15 років, поділилася: “Мені найбільше сподобалася азіатська кухня. Тайська лапша вийшла шалено смачною. Майстер-класи навчили мене готувати щось нове та надихнули на експерименти вдома”.

Мама Ілони, Людмила, підкреслила, як ці майстер-класи змінили її доньку:
“В Ілони з’явилося натхнення, вона стала впевненішою, легше йде на контакт. Вона також навчилася професійно використовувати кухонні прилади та вибирати продукти”.

Співпраця між брендом «Олейна» та фондом «Діти Героїв» продовжується і в 2025 році.

Деталі на www.oleina.ua/cooperation

Назад